2015年9月23日 星期三

美食SOCIAL NIGHT

其實黎咗咁多次大坑, 我都只係食甜品

所以今次約朋友決定來到位於大坑既SOCIAL HOUSE

傾下計SOCIAL 一下先 ^^


一點也不難找到, 只要跟著GOOGLE MAP走就找到了





有SET DINNER供應, $328一位, 有沙律, 牛扒或龍蝦, 甜品就是朱古力MOUSSE, 都幾吸引!!!



睇埋餐牌有咩好選擇先!!!




Rose Lychee Cooler

難得今日早左OFF, 一邊飲嘢一邊等朋友黎


點了這杯顏色鮮艷既ROSE LYCHEE COOLER, 沒有酒精成份, 安心的連飲幾啖

味道清甜, 口腔散發陣陣荔枝旳味道, 沒有過多既糖份, 更有透心涼既效用




最後決定點選一個SET DINNER再加一些單點既菜式



這籃麵包非常非常美味

是自家製的蕃茄麵包, 麵包身是白色, 只是加上蕃茄粒而已, 賣相不俗

麵包以切粒形式端上, 方便分享, 軟綿綿的麵包, 十分新鮮, 加上蕃茄有提升食慾及新鮮感, 讓這麵包變得不平凡




Blanc beer calms

以啤酒加上蒜片及紅辣椒絲煮蜆, 啤酒的苦味都消失了, 留下來的只有茴甘香的味道


蜆肉大細也很平均, 而且沒有沙, 十分乾淨

我喜愛把湯一拼的和蜆一起進食, 更加JUICY




這個應該是野菌闊條麵, 我忘了它的名字

我自認是菌類愛好者, 有機會的話也必定會選擇以菌類烹調的PASTA

闊條麵既質感和平日吃到的大有不同, 麵質有點粗糙的, 應該是自家製的, 吃上來更有質感, 而且蛋味很濃, 絶不是一般貨色

加上野菌醬汁濃郁, 闊條麵更添味道, CREAMY之餘, 闊條麵有點爽口, 所以不會過飽




Set Grilled US Angus Steak

肉眼有點鞋口,沒有一般既鬆軟

不過牛肉味尚算不錯


Chocolate Mousse
Set dinner 中既甜品就是這個朱古力慕絲

是牛奶朱古力味,不會過苦,而且慕絲非常細滑,而且份量不少,set dinner 真係不錯之選。


Lemon Tart
一個甜品又點可以滿足到我呢!

額外點了這個lemon tart 

第一啖真的超酸,不過我十分喜歡,感覺好refreshing ,檸檬香味清新,有助去除飽肚感覺。tart 皮很鬆脆,一吃便知新鮮與否。


任坐唔嬲,大坑真的給我很舒服的感覺。


The Socialhouse (大坑)
地址 : 大坑施弼街12-13號
電話 : 2808 2638
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/107041




沒有留言:

張貼留言