2015年3月29日 星期日

日間棉登徑 - 歐陸式BRUNCH之享受

假日,終於也可以放慢腳步,睡晚一點,好好回復經過一星期既工作壓力。

睡得好就要去尋找美食,最好就係享受一個歐陸式既Brunch, 好讓我refresh一下~


今次黎到棉登徑Dabyida Restaurant and Bar

固明思意, 就是一間揉合舒適優閒和酒吧型格時尚的餐廳啦




日間既棉登徑雖然比晚上沒有那麼熱鬧, 但多了一份休閒感, 走進街度時就像在歐洲小巷般, 微風輕輕吹著, 很寫意~~~






時間尚早, 所以可以任意選擇座位, 我和友人坐近了門口那邊, 光線也比較充足



於星期六, 日及公眾假期供應既Brunch, 有以上選擇

很欣賞menu上已寫明前菜既選擇, 好讓路過人仕可以知道前菜buffet既款式

main course以西式美食為主, 飯及意粉, pizza , 紅肉及海鮮

 消費為$198 +10% - $298 + 10%

以自助形式既BRUNCH, 價錢亦不算昂貴





正如MENU上所說, 有COLD CUT, 沙律菜及芝士雜錦

前菜區很整潔, 而且放置得蠻簡約, 唔錯



甜品也是自助形式的, 十分吸引, 仲有馬卡龍添!!!!!




蛋糕有3款味道不是3款款式, 有點失望




因為我本身不喜好芝士, 所以我只有選COLD CUT, 沙律菜及通心粉

通心粉是由千島汁醬作調味, 所以好鮮味, 有醒胃效用, 而且通心粉軟硬適中

COLD CUT也很有水準, 共有3款, pama ham單吃也不會太咸, 很欣賞它的cold cut


沙律菜只是不過不失, 未算最新鮮爽脆




眾多main course, 我和友人選擇了以下2款, 我們就是無肉不歡的!!!!!




炭燒雪花西冷扒配黑松露燒汁 $238




懂吃牛扒的你, 一定會點5成熟!!!!!!我也不例外!!!!!


以薯菜作伴菜, 加添色彩, 看起來更吸引

但是過熟了, 應該有7-8成 =.= 有點失落, 我也見過其他食評, 都說會過熟, 希望 Dabyida可以正視這個問題


雖然比較熟, 但還是可以見到有紅肉既地方, 咬起上黎很多肉汁, 唔會太"high"口, 而越食越好味, 不過黑松露味我就食唔出, 但燒汁也做得很出色



西班牙黑毛豬配藍啤梨燒汁 $298


全單最高消費的就是這碟黑毛豬, 果然一分錢一分貨



黑毛豬肉質很嫩, 入口鬆化, 沒有過多既肥膏, 吃起上來絶不油膩

和牛扒相比, 肉味會淡一點




2款主菜我們都很滿意, 無論牛扒或黑毛豬各有特色,  要二選一確有難度



雖然吃了頭盤及主菜也有滿滿既飽肚感, 女仕們的胃可有2個, 二話不說的就衝出去選甜品啦






馬卡龍有著不同粉紅, 白, 及咖啡色的, 相信它的外表也迷倒不少女生

味道又如何呢? 我覺得太甜, 而且沒有味道可言, 以為是朱古力味, 但一點朱古力味也吃不出


粉紅色的只有淡淡玫瑰味, 很失望


朱古力糕, 淡而無味, 幾乎在吃空氣似的, 只欣賞的就是鬆軟口感

忌廉蛋糕 - 粉紅色的是最好味, 有清香玫瑰花味, 但敗筆的是太多CREAM啦~~~~


總括而言, 甜品是不合格的






最後ORDER了LATTE去喚醒自己(因太飽了)


香濃醇厚的Mövenpick咖啡


Dabyida Restaurant and Bar (尖沙咀)
地址 : 尖沙咀棉登徑5-6號鋪地下
電話 : 2739 1228
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/%E5%B0%96%E6%B2%99%E5%92%80-Dabyida-Restaurant-and-Bar/127192



My sharing


沒有留言:

張貼留言