2015年3月25日 星期三

上班族忙中偷閒歇一歇

Hihi 我又去高街醫肚,今次要推介就係佢 - One Stop 


本身One Stop 係全條高街最平既有質素餐,但早在二月時內部裝修,開業後少不免會提高消費指數。

但只不過午餐餐牌沒有$78 及$88的選擇,最低消費是$98 加一服務費。其實都係$20既差別,不過我覺得絕對比以前物有所值。


裝修過後,一個午餐包括有salad bar 、是日餐湯、主菜、咖啡/茶及甜品。以前是沒有salad bar 及任食甜品的。


Salad Bar
共3款沙律菜,竟然有大量火箭菜,好開心。燒粟米,蛋沙律及cold cut 等等,絕不是行貨貨色。睇就唔錯啦,味道又如何呢?



勁讚菜式有蛋沙律及火箭菜

沙律由碎蛋白混合蛋黃醬,而且仲有黑松露味添,提升了蛋香味,好味到震呀!




是日餐湯係甘荀湯,偏酸一點。

我最喜歡係它的忌廉粟米湯,好甜好creamy 架,可惜今日遇不上。


同同事share 黎食,可以滿足我貪吃既慾望




豬扒配蜜糖芥末汁,還有薯角及什菌作伴菜 $98

豬扒明顯地沒有用鬆肉粉強行令肉質軟化,雖然並沒有入口即溶既口感,肉質雖有點質感,但不是不能咬開,反而我更喜歡這種自然肉質既感覺。

咬下去時肉汁充滿口腔,廚師可以燒得外面乾脆而沒有抽走原本既肉汁,可見製作用心,令我對豬肉既興趣稍稍提高了。

粗身薯角既內裡啖啖薯蓉,香脆可口。



虎蝦天使麵 $108 

這款天使麵沒有一般的那麼幼身,我挺喜歡比較粗身的意大利粉,幼身的配合汁醬會比較糊口一點。

蕃汁醬酸酸甜甜,吃起來更醒胃。

虎蝦大約有6隻,蠻大的,爽口,但蝦味欠奉,應該是雪藏蝦吧!




什菌意大利飯 $98
飯軟硬適中,沒有正宗意大利菜般既堅持,改良版更迎合香港人口味。

香濃菌味令意大利飯提起鮮味,加少許芝士令菌味更濃,不過份量就較少。




點了mocha 作餐飲,朱古力既甜味已經足夠,不需要額外放糖,因為夠甜,所以我每次都會點mocha ,提神既同時可以甜一甜。




尼個牛奶布甸好味到震,我都知我誇張,不過放入口時,牛奶味好rich ,我不知道是否用北海道3.6 牛奶來製造的。加上當中見到有加入雲尼拿子,更香濃。


對於平日點少甜既人仕,會甜一點,但甜品不夠甜是不好味的,牛奶布甸就夠哂甜,為工作下半場好好加油!!!


好豐富既午餐令我下午工作難以集中,因為好味道好滿足指數爆燈了。


One Stop Ristorante & Bar (西環)
地址 : 西環西營盤高街52號地下
電話 : 2858 1018
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/103810



有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz



沒有留言:

張貼留言