2015年2月12日 星期四

卸妝同時潔面。抗氧去黃一take 過

去左一日街,個人散哂,番到屋企一定係嘆係梳化到休息

但對於有潔癖既我,個人出左汗就覺得好污穢,不用說面上既妝已經溶緊尼個時候無論幾攰,點都要沖涼卸妝!

眼訓到爆既我,點都要準備同大家介紹我既極速卸妝助手


助手Shu uemura 綠茶潔顏油出場!相信大家對佢都唔會陌生,它是全城數一數二既皇牌潔顏油

塊面開始灰灰暗暗,好無生氣既樣子。


Shu uemura 綠茶潔顏油
成份: 辣木精華、綠茶精華、銀杏葉精華
適合膚質: 混合性至乾性肌膚
如何使用: 早晚潔面時使用

容量: 150ml
售價: HK$255

話明抗氧化既潔顏油,當然有以下功效啦
洗淨污染物1、暗黃2• 重現神采光澤
新增有「生命之樹」美譽的辣木精華,有效中和及淨化污染物¹;加上雙效抗氧化成分— 銀杏葉精華(Ginkgo Leaf Extract)及綠茶精華(Green Tea Extract),有效洗走暗黃2膚色,令肌膚重現神采、細緻、光澤。

用法都印在樽身上,有圖有文,夠哂清楚,新手上路一樣無問題。




最喜歡係泵口可以開關,去旅行就唔怕會有滴漏既情況出現啦


經歷一天既妝,有粉底、遮瑕膏、眼線、眼影、唇膏,雖然溶溶地,但都要徹底清潔

一於沖涼個時缷妝,方便又可以慳番2塊化妝棉

再者仲有以下功效
拉扯輕柔卸妝體驗• 速卸防水妝
揉合嶄新速淨潔顏油系統(Ultimate Removal System),性質溫和,幫助肌膚回復理想水油平衡,可深入毛孔,一次過潔淨頑固防水妝物及污垢,加水化成乳液,無需拉扯3,一沖即淨,快捷清爽、不留痕跡。




注意:手要乾mode,dry 爆都無問題!

我用左2泵既份量,因為個妝唔算濃~




開始係面上輕輕力打圈

注意:大力唔會有助乾淨d,乾淨與否是關乎潔顏油既功效

我一次過缷走眼妝及唇妝,係尼d位置更加要細力,否則皺紋跟住你 =P

全面大約按1分鐘就得~


手部微微沾濕再按面

點先知夠唔夠水?只要油變乳化(即白色)就足夠

按幾耐先足夠?全面要白哂先停

係使用助手時,沒有刺眼既感覺,仲可以望住黎影相添!


跟著就用花灑淋水清潔就可以

注意,要用凍水!用熱水塊面會好傷,因為皮膚好薄架乍


已徹底地卸走防水眼線及粉底,再沒有任何殘留在面上,所以素顏出現了(黑眼圈也黑得太過份><) 



一試愛上既抗氧化卸妝助手,有著卸妝及潔面既效果,一次過做足潔面功夫!真係岩哂懶人用呀。而且呢,我塊面白左d,真係有去黃氣,保濕度也很高,沒有繃緊感覺。皮膚有番生氣好有光澤,即使素顏都好ok!!!!!!!!!!

謝謝uBeauty 既試用邀請(^∇^)

有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz





沒有留言:

張貼留言