2015年2月4日 星期三

日式pancake 午餐

西營盤站雖然未開始啟用,但西區已有不少特色餐廳進駐。

今次要推介既係位於般咸道出口對面既秋櫻屋



尼間餐廳既佈置好精細用心,真係好有日本風格,感覺係一間悠閒小店,賣既係用心製作既食品

最近餐牌轉咗,多左好多選擇,新加有意粉,焗飯及蛋包飯


我比較喜歡香口既食物,所以點了鐵板雞扒

餐中有沙律,粟米忌廉湯及餐飲


沙律好新鮮,粟米味清甜而且好creamy 


哇哇哇,終於都黎啦,塊雞扒好大好厚,底下還有少少意粉及薯角作伴菜。個份量係超大既,絕對足夠胃口好既女仕及一般男仕。

配以黑椒汁進食,更惹味。如果不能吃辣既你,就選擇燒汁啦。


可以跟飯或pancake ,但尼日我太肚餓,所以叫左飯


不過尼間餐廳既pancake 係成名作,我又點可以唔食呢?

一於叫個雜果pancake,4個人食就岩岩好!d cream好香好soft,但係感覺好輕盈,絕對唔會覺得飽肚。


Pancake 夠熱夠香軟,即使放涼一陣都唔會變硬。配上caramel 汁、cream及生果 ,甜品既滿足度超大呀!!!!!


餐飲既咖啡係用蒸氣滴漏方法煮既,1次過只可以沖出2杯份量,所以要時間,建議早一點點餐飲會好d

因為餐廳以休閒主打,所以日本服務生都好有禮貌,但上菜速度比較慢,但日見有進步!因為我一個月都會去一次,最好12:45前到,會比較少人。


即使番工有幾大壓力,走進這間餐廳都會好舒服,就當自己去日本食個lunch 番黎啦,嘿嘿!


秋櫻屋 (半山)
地址 : 半山般咸道64號嘉麗苑地下2號舖
電話 : 2517 7122
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/162649


有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz







沒有留言:

張貼留言