2015年2月23日 星期一

OLAY Your Best Beautiful 篇 - WQ水潤指數Up Up Up

如果要選擇一種護膚功效,我一定會選擇提高保濕度既護膚品


OLAY 開架品牌,相信大家都唔會陌生,而佢最近為Aquaction 系列推出了新成員

係尼個活動上仲可以即時見證添


原來OLAY 創新引入全新指標 (Water Quotient) 標黎測量肌膚水份%

係入場時已測試過,我只有 32%,哈哈,非常dry 呢



希望一陣聽下尼2款Aquaction 產品既功效同埋點提升WQ 指數



Aqua 藍色特飲好配合今日既主題

大會都好照顧我地既肚皮,可以一邊吃一邊聽著講介





有OLAY就有星級化妝師 Annie G. , 同場還有特別嘉賓香港女飛魚蔡曉慧(Sherry) 添

了解平時Sherry既護膚心得而且生活習慣

其實Sherry段長期時間處於水內,經常接觸氯氣,皮膚非常乾燥,所以我特別注重肌膚的保濕。OlAy  水漾肌底精華露及OlAy長效保濕凝露質地清爽,敷上更有清涼感覺,大大減少了上水後皮膚繃緊的感覺。


Annie G.為Sherry 即時測試肌膚水份度及試用水漾肌底精華露, 我也即時試上手上~


Aquaction水漾肌底精華露 $189.9/40ml 










全新推出的水漾肌底精華露Miracle Boost 蘊含微分子保濕前導因子,令維他命B3、橄欖精華和白百合萃取等保濕成分可以快速滲透10層直達肌膚底層,提升肌膚水潤度500%


即場體驗令我 一試愛上,因為它的快速滲透度就如簡介一樣, Feel到皮膚吸收到仲回復水潤, 手紋減少左, 一滴已經足夠, 而且質地容易推開, 打圈吸收完全無難度, 唔會好似啫喱甘唔吸收


Aquaction長效保濕凝露 $129.9/50g 


Olay長效保濕凝露質地輕盈清爽不油膩,含20倍高濃度保濕精華、聚水能量因子及植物萃取精華,令皮膚24小時保持清爽狀態,為乾燥的肌膚敷上保護膜,讓肌膚整天保持著最佳狀態。


用過水漾肌底精華露, 為咗保濕度更持久, 用上長效保濕凝露可當作保護膜, 保持水潤肌膚既同時注入更多水份




跟住仲玩左個問卷, 可以知道自己既WQ指數, WQ指數不單只計算現在肌膚水潤指數, 而且還加入生活慣原素, 而我得出既分數有16分, WQ就係70%啦, 睇黎我既生活習慣為WQ指數提高了不少

未用OLAY 保濕產品都已經有70%, 咁即係話我離百份百高WQ唔係咁遠啦~~~




學Annie G 話 $300有咁好既水潤效果, 我真係無理由唔試者!!!!!!


謝謝Jessica & Olay 既邀請(^∇^)

有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz




沒有留言:

張貼留言