2015年2月24日 星期二

180度海景 Afternoon Tea

今年年初四難得係假期,唔需拜年,所以一於去relax 下


一向鐘情high tea ,所以放假就選擇黎到ICC Ritz Carlton 102樓啦, 已黎過數次, 只要由elements 地鐵站行過黎就得


今日既天氣都幾大霧,所以望過對面海都唔算好清楚,不過呢,係101甘高望下,點都會興奮影下相既


新年期間high tea 有3轉時間,而我選擇咗12:00

因為high tea 多數係下午時間,所以無乜人,而給我安排既座位是4人沙發,也是最角落既位置,私隱度極高, 可180度望著海景,非常滿意!

訂座時可以特別叫服務員安排

影後影左都同大海一齊XD

尼個就係afternoon tea 既餐牌,款式不時更換,所以每次都會有驚喜!



鮮紅色既花花迎合新年新氣象



點的是English Breakfast tea,我不太喜愛加牛奶作奶茶,濃茶可以讓我提提醒,而且好甘香,容易入口。不過座位既問題, 職員都好少主動行過黎加水, 要等好耐



萬眾期待既下午茶終於黎啦,以傳統茶架放置茶點,精緻巧小,讓我垂涎三尺!





意式雜菜蛋批 - 和pizza 既味道差不多,香脆鬆化,唔會太酸,而且幾醒胃架!

煙三文魚意大利包 - 一般般啦

鴨肝慕絲蛋白杏仁餅 - 鴨肝味好出色,好香濃,一鹹一甜,配搭好有新意!

迷迭香火腿迷你漢堡配蜜糖芥末汁 - 我好喜歡個迷你漢堡,因好煙un,好好咬口,反而食唔出芥末汁!




鬆餅可算是決定afternoon tea 既分數,餅身頗鬆化,牛油味不算太濃,單配奶油忌廉好像無乜味,但加埋果醬又唔錯喎。

中等Size ,唔會太大個,適量地增加飽肚感覺。

整體黎講鬆餅都合格既,但係如果牛油味重d就好啦




開心果朱古力法式蛋糕 - 外面有點兒硬身, 要花多少少牙力先得, 裡面既蛋糕好軟, 一軟一硬又幾得意既, 同埋個朱古力偏苦, 黑朱古力我至愛呀~

法式小圓餅 - Pierre Herme 既小圓餅, 絶對高質數及新鮮, 朱古力味好濃, 個蕊好夠朱古力, 所以唔會痴牙

芒果薑泡芙 - 其實本身我見到係薑味已經唔想食, 但係因為佢有芒果同埋個樣好精緻, 所以先試下, 泡芙好鬆化, 而且頗有驚喜, 薑味清甜, 一D都唔似煮餸既薑味, 配合忌廉會覺得無甘heavy, 而且底下都是芒果肉, 啖啖肉放入口中, 視覺及味覺都完全滿足了

檸檬薄荷蛋糕 - 應該係草莓蛋糕先岩, 一點都不酸, 最喜歡就係佢個底, 雖然比較硬身, 但係係由白朱古力整成既米通餅底, 我忍唔住講咗3次好好食, 又唔係超甜製作, 咁多款甜品我最喜歡就係佢啦



因為定左只係食到14:00, 13:30 就已經要埋咗單先, 我就梗係坐到14:00先走啦, 轉個頭已經見職員執好枱, serve第二round既客人, 證明我尼個位幾搶手!!!!!!!!




大堂酒廊 The Lounge & Bar
尖沙咀柯士甸道西1號環球貿易廣場(ICC)香港麗思卡爾頓酒店102樓
2263 2270

星期一至日:12:00-00:00

早餐供應時間:
星期一至五: 06:30-10:30; 星期六、日及公眾假期: 06:30 -11:00

下午茶供應時間:
星期一至日: 15:00-18:00


有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz


沒有留言:

張貼留言