2015年2月1日 星期日

粒粒明星齊捧 iiJin Fall/Winter 2015 Fashion Show

早出有幸出席 iiJin Fall/Winter 2015 Fashion Show , 我甘大個女都係第一次係現場睇乍, 平日係

電視睇多



活動係天際sky 100 舉行, 我都係第一次黎乍



留下倩影





cocktail中, 期待欣賞





好多明星陸續到場, 好難捉到佢地影相, 因為佢地忙住做訪問

黃日華好型, Jessica C 好 sweet 好nice


iiJin 不愧係明星熱棒既品牌啊, 星光熠熠!


其實我之前只留意iiJin 既鞋款, 原來時裝上都好好好好靚, 而且係好容易carry, 因為平日著都無問題


雖然主題係Winter 2015, 但都有性感露臍既衣裳, 即使係冬天都不忙展現美態




我最期待既畫面, 就係再review 今季既系列, 回味每套既襯法



超可愛既Celine 妹妹送花比少女時代既Yuri, 有幸見到韓國人氣組合成員, 好開心啊~



再一次謝謝 Milk Magazine 邀請, 好開心可以滿足我睇Fashion show既夢想



有事找我 : shamyanyan@gmail.com
個人專頁:  www.facebook.com/summerstarzz



沒有留言:

張貼留言