2015年4月27日 星期一

不點pizza 的Pizza Express 晚餐

Happy Friday 相約知己食晚飯,Pizza Express 是一個不錯既選擇

2人行不能吃太多,所以放棄了叫pizza 

不過一樣食得滋味


先來一個頭盤 starter sampling 只可點2款

我就選擇了mushroom 及smoked salmon , 旁為麵包


磨菇是用芝士烤焗,菇味很重,加上芝士及忌廉,好濃郁

我不太喜歡這個三文魚,不是腥味而影響到我只吃一口就把叉放下,而是它的質地,溶溶爛爛的,就是放進攪拌器裡似的,餐單上寫著煙三文魚,真實和聯想果然有點不同

好多粒麵包仔,外脆內軟, 而且好好"趙"口, 而且份量也多,夠飽肚



意式野菌蝴蝶粉 (素)



平日出街多數都係長通粉, 意大利粉

所以我地就叫咗個好得意既蝴蝶粉


蝴蝶粉比較硬身, 老人家就未必岩食, 而我就覺得幾好, 唔洗咁林, 反而有趟口

AGAIN 它的野菌類真的非常好味, 個汁醬真係好CREAMY又香菇味

有點美中不足就係唔夠熱, 可能冷氣比較強, 相機先吃的你就要快快手, 影完要即刻食啦~




甜品拼盤


有Tiramisu ,芝士蛋糕及朱古力蛋糕

第一感覺就係, 咁少既

其實蛋糕都唔係好貴者, 點解要切到咁細塊呢, 好似有D唔想比人食咁



Tiramisu比較濕, 味道一般,唔算好出色

芝士蛋糕, 雖然它的外表像好DRY咁, 不過吃下去時是很鬆軟的, 是軟芝士蛋糕來的, 芝士味又唔會太勁


朱古力蛋糕無可能唔好味, 其實我喜歡中間既濃朱古力醬, 配合蛋糕一起吃, 真係超級好味



晚飯時段不切時間限制的, 同朋友聚會都唔錯, 不過就有點嘈吵, 咁我就唔怕大聲D講野喇~


PizzaExpress (觀塘)
地址 : 觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm)1樓L1-1號舖
電話 : 2389 1916
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/79520



My sharing



沒有留言:

張貼留言