2015年4月9日 星期四

The Lounge 超可愛復活節甜品下午茶

復活節連假日,到了四季酒店 The Lounge 享受了一個Easter afternoon tea。

固明思義,下午茶當然有特別之處啦,咁先突顯出節日下午苶架麻



只接受14日前訂座,心思思既你就要計住日子訂座啦, 是不需要任何deposit

右手邊既復活蛋是用100kg 既朱古力做的,站近一點,真的很香朱古力味架!



除了傳統苶架, 還有復活節特式甜品

眾多款茶類給予選擇, 或者可享用香檳或咖啡~





亮點就係尼個 Additional Selection from the Table 啦, 隨了Easter Afternoon Tea既高身茶架之外, 還有以Easter為主題的甜品, 以buffet形式進行, 喜愛吃甜品既你一定會尖叫, 因為它們太可愛了, 唔知你又忍得著不吃嗎?





兔仔形的杏仁焦糖脆餅 & 迷你甘荀蛋糕脆筒



熱情果白巧克力忌廉凍 & 雞雞特色蜜桃棒棒糖




復活節蛋白杏仁餅 & 燉班蘭忌廉
黑加倫子蜂蜜棉花糖配可可曲奇 & 大黃草莓杯
抹茶巧克力榛子卷 &洋甘菊檸檬蜂蜜蛋糕




熱情果白巧克力忌廉凍
這是用真雞蛋穀做的甜品,一點裂痕都沒有, 吃得好放心, 酷似生蛋黃的到底是什麼味道呢?

單吃熱情果味蛋黃會較酸, 配合鬆軟蛋糕就岩岩好, 而且有層香滑忌廉, 絶不油膩飽肚, 多吃也沒有問題


雞雞特色蜜桃棒棒糖
眾多款式, 我最喜愛它, 本以為雞雞外表是超甜的糖衣不能進食, 不過咬下去時, 沒有膠質地的感覺, 裡面既忌廉蜜桃餅碎, 層次分明, 內外都一樣咁見得人, 餅碎好香又不會太硬, 最緊要係夠甜!!!!!!

bee bee 特色巧克力棒棒蛋糕
可愛既蜜蜂仔, 對住我笑, 不過我都要對你唔住, 一啖吃掉你 ^^
裡面係黑朱古力蛋糕, 比較甜而且朱古力味不算太濃,但勝在蛋糕好軟身, 質感也不錯





大黃草莓杯
花是硬硬的糖衣,我沒有嚐試。紅白色的就是飲管,輕輕地吸著乳酪,草莓味的,喜歡乳酪的你一定會喜愛這個,好light ,灌下2-3杯並沒有難度^o^,反而有助消化,可吃更多!


兔仔形的杏仁焦糖脆餅
我唔忍心食兔仔,唯有放它在碟上休息一下 (因為整隻都是糖衣)

脆餅內充滿著焦糖醬,上下脆餅夾著吃,香脆可口。




燉班蘭忌廉
精緻的玻璃樽, 給人一種懷舊感覺
一打開, 一陣陣香氣撲鼻, 忌廉就像梳乎梩般輕盈,但還是可以感受得到它的滑滑質感。

不過味道較淡,幸好有脆脆在內,令口感及味道也提高了。

抹茶巧克力榛子卷 
抹茶味很濃,而且陣陣榛子隨即與抹茶融合一起,好夾呀~

洋甘菊檸檬蜂蜜蛋糕
洋甘菊淡淡的香味加上檸檬蜂蜜,有種清新自然感覺。四季既蛋糕真係做得好好,容許我講多次好鬆化,軟綿綿。





我點的是Earl Grey,茶香而且濃度剛好,沒有澀口,而且職員加水次數也很密,一d 都唔趕客架




傳統茶架很快傳上,我最欣賞四季既Scone,一來size 大方得體,皮脆內軟,脆身但不硬,鬆軟既餅身單吃已有很香的牛油味,加上忌廉或果醬,會較容易完成整個鬆餅,因為食一個會很飽肚,好有滿足感架。

鹹點也屬一般,紅苺蛋糕及朱古力果仁蛋糕仔就非常好吃,果然甜品比較適合我的口味。


我覺得平日去四季食個afternoon tea 係幾好既,不過有節日特色既下午茶比較吸引,所以不妨加多點$$,可享受半自助的下午茶,而且款式每年都不同,每有新意,創新可愛,令我每年都期待來的。

其實聖誕節都有架,我都有食過,又係靚到唔捨得食(^∇^)





每位$375 另加一服務收費

15:00 - 17:30


The Lounge (中環)
地址 : 中環金融街8號香港四季酒店大堂
電話 : 3196 8820




沒有留言:

張貼留言