2015年4月27日 星期一

出眾的No. 5 意大利菜

銅鑼灣蒲精又出動找尋美食

搵到你啦,就係位於世貿中心3樓既No.5 Italian

剛進駐世貿中心既No. 5 ,裝潢很新,門面也很stylish 



因為訂座已full ,不過還有walkin 座位,岩哂我尼d 即興食飯既朋友

點餐後,職員先把袋子麵包放下,讓我們醫醫肚



麵包好鬆軟,而且熱辣辣,加上香草牛油,非常好吃。



Johnny"s style $178
白松露醬、風乾火腿、火箭菜、蕃茄醬、水牛芝士薄餅


第一句既評語會係超好味
第二句既評語都係超好味
第三句係而家睇番張相都流緊口水

即製既PIZZA有2個SIZE, 這個是大的, 足夠4人既份量


白松露醬味好濃郁,單單把PIZZA傳到枱上也聞得到,風乾火腿好柔軟,唔會過咸,而且好嫩身,PIZZA餅底鬆脆之餘, 又唔會覺乾, 因為有溶溶芝士佈滿在上面, 口腔裡面有著各種配料及調味醬混合而成既滿足感。

可以連吃2塊也沒有覺得很油膩感,火箭菜也很新鮮,越吃越出味,是一種甘香既味道,沒有苦味。


黑豚肉 (正確名字我忘記了) 大約$248 到啦



尼個絶對有驚喜, 首先我以為黑豚肉會以一塊上, 估唔到個賣相咁精緻, 睇得出係用心製作的一道菜式

以紅菜頭染色的薯蓉作點綴, 放上一粒粒厚切豚肉粒, 中間以清甜既無花果作裝飾

佈置得好健康, 唔會覺得吃肉類會覺得好肥



薯蓉清甜, 而且打得很細滑, 豚肉粒脂肪與肉既比例剛好, 蠻多肉汁, 加上脂油味道, 真係好好味




甜品主打係Tiramisu

職話要mix埋一齊先好味, 我地第一次食, 梗係聽哂佢話啦




Tiramisu和雪糕溶在一起, 沒有午麼口感可言, 但是一直飲下去既時候會發覺咖啡味好濃, 酒味不會太強, 這種食法也頗特別

不過我覺得都係唔mix會好味d, 起碼知道自己食緊咩!


No.5 Chocolate Creazione 


這個甜品令我既味蕾更激刺, 因為有紅莓雪芭及超濃郁既朱古力

朱古力CUBE最好味, 好rich, 是朱古力愛好者(我啊)必點之一

若果覺得太濃,想清清味蕾, 可以吃一口紅莓雪芭, 好酸, 不過即時清除飽肚感


是一個玩味十足既甜品




大約每人消費 $250, 銅鑼灣地段, 也差不多啦
職員都好nice, 又會同d客傾下計, 而且唔會有時段限制,

是一間可以和朋友聚舊既好地方





No.5 Italian (銅鑼灣)
地址 : 銅鑼灣告士打道280號世貿中心3樓311號舖
電話 : 2554 2228
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/192730


My sharing


沒有留言:

張貼留言