2015年4月13日 星期一

Are Youuu Ready for 熱褲背心 ???

天氣不似預期~~~

最近吹著微風,太陽伯伯也爬起來工作,看來夏天快到了

要快快準備修身,展現最好既身型


背心!!!!!


熱褲!!!!!!


比堅尼!!!!!


全都要展現肌膚, 不過肌膚好似仲未READY!!!!!!

最煩惱是黑色既毛毛, 唔通要每日CHECK住剃咗佢地? 



我情願花時間化妝, 襯3, 所以左諗右諗, 一於會最徹底既激光脫毛方法解決d毛毛


其實我之前都做過手臂位置



重點出擊 - 我既小腿位置! 重回激光脫毛專家,因為我唔想再自己用剃刀或拔毛機!好傷而且會更刺激毛x ,生長更快更粗,拔毛時會拉扯皮膚,用得多會出現鬆弛既現象,而家諗起都怕怕。

一係唔脫,要脫就要做激光,安全,功效顯著,因為專針對毛髮源頭,雖然價錢方面會比彩光或自行處理會貴一點,但有專業人仕幫我做療程及跟進進度,我覺得也值得,實行少一事讓我秉固,好讓我休息一下


相信尼排都透過唔少既媒體見到謝婷婷成為了MediLASE的星級用家, 見到果時都有點驚訝, 佢由Dxxxxx轉會到MEDILASE ELITE, 相信療程令佢好滿意先會轉做代言人, 應該唔會咁冒險掛!

(未看過的朋友仔可點擊這裡 https://www.youtube.com/watch?v=mrQD2fkwKf8




之前既分享文中提及在旺角朗豪坊會設置旗艦店

今次特地到這間旗艦店 MediLASE ELITE做療程


感覺和銅鑼灣分店不同, 裝潢也像太空般的, 好有時尚感及專業感覺



坐在太空椅上等待也不錯, 不過等候時間只需5分鐘, 想坐耐一點都唔得 ^^




只等了一陣就入房啦,門口仲有我個名,即係我同治療師都無入錯房啦



其實治療師透過一個新研發既DCIMS醫療電子服務追蹤系統

 就知道我之前做過下手臂療程記錄及毛髮生長狀況


咁下次無論去邊間分店,治療師都對我既療程狀況一清二楚啦


DCIMS醫療電子服務追蹤系統平時只會用係醫院方面,所以相當專業

今次仲話引入新機MediLASE PRO-U 24mm!哈哈,都係要試過先知


先睇下我既小腿(我知我係蘿蔔腳)

以前有拔毛機清除過,哈哈,所以長出來會比較黑同埋硬既,而且好密集,真係有d礙眼架夏天。



每次治療師都會在脫毛位置畫上記號,確保更準確進行療程位置。


會先打一下腳眼位置做PRO-Test,看看皮膚有否出現敏感或不適,如果皮膚無特別問題就繼續。



前後小腿都會cover 哂,夠哂全面,唔會應該後面少毛毛而ignore 咗


打激光時,發覺像噴濕一樣,有水淺出,感覺好得意。

而且有別於一般既激光機,唔會覺得熱,又不需要用冷凍機或者冰袋去降溫,不會有赤凍感覺。

10分鐘內已完成,皮膚即時有了光澤,可能係去除左礙眼既毛毛,哈哈

治療師會搽上body lotion ,為激光後既皮膚加強保濕溫滋潤。

即時效果,皮膚只有少少泛紅,但沒有㾗癢,而且小腿位置散紅速度快,所以離開既時候都已經回復正常


第一次既新儀器體驗, 脫毛過程比以前更舒服, 而且皮膚不會覺得乾, 輕輕鬆鬆脫走黑色毛毛


而且醫學實證MediLASE PRO-U 24mm 更快更有效做到永久脫毛效果添

為了效果更好, 8 星期後再做第二次既療程, 希望夏天前可以解決啦


想知效果如何, 記得痴實我啦



請Click入http://bit.ly/bloggerpromo登記,並於“你從哪位美容達人認識MediLASE”一        欄填上“Yan Yan”立刻可享MediLASE PRO-U激光永久脫毛療程7折優惠


是次體驗療程由Medilase贊助


沒有留言:

張貼留言