2015年5月27日 星期三

Tulsi & Wine - 滋味印度芝士pizza午餐

西營盤區終於活躍起來, 事關地鐵既發展,交通方便, 通往美食之路就更容易啦

今次三人行黎到般咸道尋找印度美食 - Tulsi & Wine , 它位於KING'S COLLEGE 既對面, 在西邊街和般咸道既交界之間的, 相當容易找到, 離地鐵站有5分鐘路程


店內裝潢像西餐廳, 不會有太多既文族圖案, 燈光也充足  

午飯時段有3-Courses Lunch Set 供應, 餐牌是圖文並茂的, 讓少吃印度菜既我可以大約知道主菜既賣相

前菜/湯, 主菜, 熱飲, 價錢方面由 $68 - $158 免收加一

主菜方面也有很多選擇, 有肉類,飯, 意粉,漢堡.....




二話不說的點了一個H Set 意式敦牛肉配飯 $78

沙律菜很新鮮爽口, refresh 一下忙碌既工作

敦牛肉非常入味, 味道濃郁, 有點像燴牛尾既味道, 配以白飯進食, 更增大我既胃口


當然一個Set 是不能滿意我和友人, 我們再點小吃

整份餐牌價錢大約70-80. 羊架或豬肋骨也只需要是$170以下, 非常吸引, 可放膽點選



強烈推介之選 - 印度芝士薄餅 $72



即點即製既PIZZA, 傳到枱時已香噴噴

最吸引我的就係爆多芝士!!!!不單只有焗溶了既芝士, 仲係芝士粒

芝士味唔會太濃, 淡淡和味, 人人岩食

仲有洋蔥, 蕃茄, 香草既配搭, 非常足料

PIZZA係薄身的, 香脆可口, 焗得岩岩好啊~


天多羅燒雞(無骨) $78

決定印度餐廳既廚功, 非天多羅燒雞(無骨)莫屬

天多羅燒雞肉質好滑, 而且無雪味, 味道方面雖有加上香料調味, 未算太重味, 加點檸檬汁更可減少熱氣感

雞肉吃上來不乾, 仲有肉汁添

即使放涼了再吃也不會被空氣抽乾水份, 同樣滋味無窮



還有更多小吃想點, 讓我留待下一次再分享啦~

Tulsi & Wine (西環)
地址 : 西環般咸道63號采文軒10-11號地舖
電話 : 2517 7077
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/188600



My sharing



沒有留言:

張貼留言