2015年5月7日 星期四

韓遊剪髪新體驗


YAN YAN 早排去韓國旅行,雖然一個月前先臨時決定去,不過就plan 咗好多行程,讓我分享一下今次既新體驗啦~

就係去韓國剪頭髮啦!

我諗大家已經滿腦子問題,唔通YAN YAN 係韓文通? 定係有韓國朋友一齊呢?

全部都唔係XD  

只要你心口有個勇字,錢包有現金,30分鐘時間就可以了。

我單身上陣,係甩掉旅行腳(佢地已經係香港剪咗)後迅速走到位於東大門Lotte Fitin去尋找髪型屋


若果搭地下鐵,就在東大門歷史文化公園站11號出口直達Lotte Fitin,它位於B3 樓層,往下走一層就到架啦,超方便。

髮型屋很時尚,還有很寬敞,落地玻璃,光線充足。


剪髮前既我,頭髮很長,短蔭也剛留長了。經常留長髮既我,好想有個新look。

韓國剪頭髮到底要幾多錢呢?會唔會好貴?佢地會唔會無啦啦加我錢去焗油架?

放心,門口有價錢牌的(門口右手邊-refer 上圖)

洗頭髮:10,000 WON 
剪頭髮: 20,000 WON 
電髪:50,000 WON UP 

其他就唔識睇嚕~



入去時,職員會幫你放好隨身物品係locker ,要好好袋住條key 呀。



尼個妹妹仔就同我洗頭,洗頭技術一般,其實我頭痕,但佢r得唔夠 ,哈哈!

跟住再要等髮型師

張椅都幾好坐好舒服,而且地方很乾淨,幾乎見不到有頭髮碎在地上,與香港的差很遠。




今次操刀就係尼位女髪型師。佢真係好鬼有型,一字眉,潮爆金色短髪。唔講野都好型。



最緊張既環節黎啦,佢問我想點剪,我就係尼個時候,拎左尼張相比佢睇,但佢話尼個頭髮要電先做到尼個效果,但無時間呀我,唯有輕輕修下啦。





我話要剪平個髪尾,佢會模仿一次去確認我想要既剪法,前蔭就修短咗少少。

我尼個樣係咪有d似韓妹個頭呢!

髮型師見我鐘意,就用直髪夾微微捲內,睇佢輕易屈幾下就做到尼個韓妹頭,好自然,唔需要電頭髮都可以即時擁有。




幸好剪了這個髮,清爽很多,讓我在機場內大奔跑退稅趕飛機都快好多。


當我離開既時候,職員都會在門口等候迎送我,就像日本一樣,可能見我是遊客吧,對於佢地黎講都新奇架!


30,000 WON 就有個新look ,溝番到香港個個都話好睇,強烈建議大家抽少少時間去體驗一下^^ (只要用簡單英文單字同手語就得架啦)


My sharing





沒有留言:

張貼留言