2015年1月7日 星期三

Seasons - 悠閒下午茶好去處

2015第一篇分享文, 我決定以食文做開始


因為太喜歡試唔同餐廳啦 (雖然食文分享5隻手指數得哂), 為食而且要求甚高


隨便食飽一餐既時候多數都係太攰個腦轉唔到者!


講左甘耐, 其實今日想同大家分享 係來自Seasons by Olivier Elzer 既afternoon tea


Seasons by Olivier Elzer位於鬧市中既利園一期, 六月時候已經開始經營, 當中最為人知既就係佢既靚靚木架afternoon tea



準時15:00 就去到啦, 但當時還在set 場, 職員安排我先坐在一旁既枱, 待set場後才安排入座


餐廳佈置得好grand, 而且當日有充足既光線照射入來, 顯得份外清優寫意


單單望下去完全唔似係鬧市中,像走進仙界嗎?好舒服,懶洋洋般享受假期,這是我每天都想做的事情


還有露天座位,哈哈,要扮外國人既可以坐在這裡 ^^


Afternoon tea 餐牌, 咸點和甜點份量差不多, 點餐時唯獨覺得沒有茶/咖啡牌可以按著來點有點麻煩, 要職員大約說可以選擇什麼, 尼樣同一般既afternoon tea唔一樣

基本上我叫既Breakfast tea 沒有太特別之處, 所以忘記拍照亦不多評論啦



由於人氣旺盛, 所以特地早點訂座, 有walk-in人仕都未能招待, 所以一定要訂座先




等待時間有約15分鐘就送上茶架了, 當然係相機先吃吧, 我和朋友都瘋狂影相, 要為精緻既美點留下倩影



各款茶點共有2件, 我最喜歡這樣的, 因為不用share, 減少失儀分餸技巧, 又可以盡情享受每款茶點

4人份量所以有2個木架, 場面好靚啊


以下評分以♥為滿分


先介紹鬆餅, 鬆餅既味道及吸引程度為


鬆餅有傳統及提子味, 配以忌廉及自製梨子果JAM

我覺得好乾, 唔鬆化, 而且吃了半份後, 沒有意慾再繼續落去

忌廉很淡,相而自製梨子果JAM有驚喜,好清甜,伴著鬆餅會減了飽滯感。


SAVOURIES 咸點

老實說我十分喜歡每一款, 是我吃過既Afternoon tea 最好味道而且吸睛

1. 凱撒雞肉沙律

   好味道 ♥♥♥♥
   驚喜度 ♥♥♥♥

   一口雞肉沙律竟然也有精細既toppings, 好新鮮, 雞肉也沒有雪味, 凱撒醬既鮮味是一個不錯既    頭盤



2. 帝王蟹配法式麵包

    好味道 ♥♥♥♥

    驚喜度 ♥♥♥

    蟹肉和沙拉醬mix埋一齊, 軟綿綿質感配以乾身法包, 感覺岩岩好, 唔會太heavy



3. 煙燻三文魚撻

    好味道 ♥♥♥


    驚喜度 ♥♥

    撻皮薄身, 比較脆身, 煙燻味唔會太濃, 三文魚都幾鮮味



4. 鴨肝焦糖布甸

    好味道 ♥♥♥♥♥


    驚喜度 ♥♥♥♥♥

    眾多款式我最喜歡尼個, 其實無為意原來裡面有鴨肝醬, 吃了一啖時, 即時皺眉, 點解咸既? 又     唔係唔好味, 但一心想焦糖布甸係甜既

    發現加入了鴨肝醬, 味道很濃郁甘香, 好味道到飛起, 我想request加滿佢, 哈哈



5. 牛油果蝦沙律配龍蝦啫喱

   好味道 ♥♥♥


   驚喜度 ♥♥♥♥♥

   尼個啫喱有4粒原隻蝦係入面, 真材實料不在話下, 下面還有牛油果添, 好清甜




  把咸點都掃清, 就開始食Pastries甜點

  總括而言, 甜點驚喜度沒有咸點那麼出色, 但也絶不馬虎


1. 檸檬迷你蛋糕

    好味道 ♥♥♥


    驚喜度 

    就像平日在麵包店買到的一樣, 好平凡既一款甜點


2. 季節鮮果撻

   好味道 ♥♥♥


   驚喜度 ♥♥♥

   當造既梨子就成為季節鮮果撻既主角啦, 清甜多汁, 有助減少咸點既飽肚感覺, 啡色果支裝飾      是不能吃的orz @@


3. 粟子撻

   好味道 ♥♥♥


   驚喜度 ♥♥♥

   粟子蓉一向甜的, 但尼個香味較重, 不是太甜


4. 閃電泡芙♥♥♥♥

   好味道 ♥♥♥♥♥
   驚喜度 ♥♥♥♥

其名字閃電與它的外表無闗, 但這個也很好吃, 泡芙唔會太"林"


5. 法國特濃朱古力餅

    好味道 ♥♥♥


    驚喜度 ♥♥♥♥

   朱古力愛好者既我就超喜歡, 因為它的底部有著脆米通既沙沙口感, 吃似砂糖感覺,  沙沙口感    會令特濃朱古力減少苦味

6. 草莓啫喱配朱古力

   好味道 ♥♥♥


   驚喜度 ♥♥♥

   士多啤利水果既酸味加上朱古力有喚醒飽肚既你, 所以當你覺得好FULL既時候, 就簡佢啦



整體來說, 我覺得好好味, 雖然係行左少少既評論, 但係比起其他酒店吃既下2午茶, 款式或味道都有♥♥♥♥既分數架.

最欣賞係Seasons既環境, 想過一個悠閒下午, 和好友相聚, 確係不二之選

只需$230就可以享受一下, 比起午飯或晚飯時段也相對平經濟實惠





餐廳資料
Seasons by Olivier Elzer (銅鑼灣)
地址 : 銅鑼灣恩平道2-38號利園二期三樓308號舖
電話 : 2505 6228
網址 : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=175633

Afternoon Tea
供應時間: 15:00-17:30

$230/1位, $430 /2位

另收加一

最低消費: 每人一個set




有事找我 : shamyanyan@gmail.com


沒有留言:

張貼留言